لیست قیمت روز برنج هاشمی و سایر برنج ها

قیمت روز برنج هاشمی بادومیا طبق جدول زیر می باشد . (تاریخ بروزرسانی ۱۴۰۲/۰۶)

  • برنج هاشمی آستانه پاک شده دو الکه و سورت شده : ۱۴۰۰۰۰ تومان
  • برنج هاشمی آستانه درجه یک سورت و پاک شده : ۱۲۰۰۰۰ تومان
  • برنج جمشید درجه یک پاک شده : ۱۰۰۰۰۰ تومان
  • برنج طارم هاشمی مازندران : ۸۰۰۰۰۰ تومان
  • برنج طارم هاشمی مازندران پاک شده و سورتینگ شده : ۹۰۰۰۰
  • برنج نیم دانه هاشمی آستانه اشرفیه سورتینگ و پاک شده : ۶۰۰۰۰ تومان
  • برنج نیم دانه هاشمی سورت نشده : ۵۰۰۰۰ تومان

جهت دریافت تخفیفات وبسایت به صفحه پیشنهادات ویژه مراجعه بفرمایید.

قیمت های ذکر شده بالا بدون تخفیف می باشند که به صورت هفتگی یا روزانه تخفیف هایی جهت مشتریانی که در سایت ما ثبتنام کرده اند ارسال میگردد.

یکی از محصولات اصلی که کشاورزان گیلان مشغول به کشت و فروش آن می باشند برنج است ؛ بادومیا بعنوان عضو کوچکی از خانواده کشاورزان از استان گیلان ؛ شهر آستانه اشرفیه ؛ روستای لسکوکلایه که برترین و با کیفیت ترین محصولات برنج را در این استان دارا می باشد فروش محصولات خود را بصورت اینترنتی و آنلاین خدمتتان ارائه می دهد و تمامی محصولات از این استان ارسال می گردند.

محصول دیگری که بادومیا خدمتتان ارائه می دهد بادام زمینی درجه یک گیلان و آستانه اشرفیه می باشد که میتوانید لیست قیمت این نوع کالا را نیز در صفحه قیمت روز بادام آستانه اشرفیه دیدن کنید.

محصول دیگر بادومیا چای طبیعی لاهیجان بدون رنگ و مواد افزودنی می باشد که پیشنهاد می کنیم دیدن بفرمایید.

با تشکر از همراهی شما

کلمات کلیدی بادومیا : دریافت قیمت برنج نیم دانه,دانلود تصاویر برنج هاشمی,دانلود لیست برنج هاشمی با لینک مستقیم,خرید آنلاین برنج,دیدن برنج آنلاین,دیدن برنج شیرودی از اینترنت و دانلود,دیدن تصویر برنج جمشید از اینترنت,تصاویر برنج و منوی قیمت,برنج,برنج آنلاین,هاشمی آنلاین,شاپ آنلاین,خرید,فروش,دانلود,پیشی,بادی سایت,بادوم بلاگ,راحت دانلود,آسان دانلود,پی سی,دانلود,سوتی دانلود,وطن دانلود,بادام زمینی